Rapporter og notater Vitenskapelige publikasjoner Annen formidling
Korseberg, Lene; Wiborg, Vegard Sjurseike; Eide, Thea; Olsen, Dorothy Sutherland; Holtermann, Helge; (2022) Utdanning uavhengig av bosted og livssituasjon? Sluttrapport for evaluering av tilskuddsordninger for fleksible utdanningstilbud. (113). Rapport. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Holtermann, Helge; Korseberg, Lene; Eide, Thea; Elken, Mari; (2022) Evaluering av matriseorganiseringen ved Det helsevitenskapelige fakultet ved Universitetet i Stavanger. (104). Rapport. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Eide, Thea; Fidjeland, Andreas Østbø; Holtermann, Helge; Wiborg, Vegard Sjurseike; Skjelbred, Siv-Elisabeth; (2022) Dokumentasjon av data fra Kandidatundersøkelsen 2021: Spørreundersøkelse til personer som ble uteksaminert med mastergrad våren 2021. (33). Arbeidsnotat. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Korseberg, Lene Kirstine; Wiers-Jenssen, Jannecke; Eide, Thea; Østby, Mona Nedberg; Holtermann, Helge; (2022) Godkjenning til gavn? Undersøkelse av NOKUTs generelle godkjenningsordning for utenlandsk høyere utdanning. (106). Rapport. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Korseberg, Lene Kirstine; Holtermann, Helge; Wiborg, Vegard Sjurseike; Eide, Thea; (2021) Fleksibilitet og valgfrihet i utdanningstilbud: Status for tilskudd til fleksible videreutdanningstilbud og program for fleksible utdanninger høsten 2021. (70). Arbeidsnotat. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Eide, Thea; Solberg, Linn Elise Lurås; Huisman, Jeroen; Frølich, Nicoline; (2021) A note on survey methodology: Documentation of data from the Re-structure survey among academic staff spring 2021. (20). Arbeidsnotat. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Skjelbred, Siv-Elisabeth; Sadeghi, Talieh; Ulvestad, Marte E.S.; Eide, Thea; Støren, Liv Anne; (2021) Nyutdannet under en pandemi: Resultater fra Kandidatundersøkelsen 2020. (156). Rapport. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Skjelbred, Siv-Elisabeth; Eide, Thea; (2021) Kandidatundersøkelse av 2020-kullet: Dokumentasjon av data fra spørreundersøkelse til personer som ble uteksaminert med bachelor- eller mastergrad våren 2020. (29). Arbeidsnotat. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Solberg, Espen; Hovdhaugen, Elisabeth; Gulbrandsen, Magnus; Scordato, Lisa; Svartefoss, Silje Marie; Eide, Thea; (2021) Et akademisk annerledesår: Konsekvenser og håndtering av koronapandemien ved norske universiteter og høgskoler. (154). Rapport. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU. Frølich, Nicoline; Elken, Mari; Eide, Thea; (2022) Distance to leadership in academic organisations. Organizational Research Workshop. Scancor. Vitenskapelig foredrag. Frølich, Nicoline; Elken, Mari; Eide, Thea; (2022) Distance to leadership: unpacking different forms of distance in academic organisations. EGOS conference. EGOS. Vitenskapelig foredrag. Huisman, Jeroen; Soppe, Karlijn; Eide, Thea; Frølich, Nicoline; (2022) The impact of reforms in higher education. EAIR Annual Forum. EAIR. Vitenskapelig foredrag. Wiborg, Vegard Sjurseike; Fidjeland, Andreas Østbø; Eide, Thea; Holtermann, Helge; Skjelbred, Siv-Elisabeth; Frølich, Nicoline; (2022) Konsekvenser av strukturreformen: Tilfredshet blant kandidatene. Briefs. Huisman, Jeroen; Eide, Thea; Soppe, Karlijn; Frølich, Nicoline; (2022) Organisational features of Norwegian higher education institutions: perceptions on organisational change. Briefs. Huisman, Jeroen; Eide, Thea; Daenekindt, Stijn; Frølich, Nicoline; (2022) The impact of the structural reform: what do academics think and do?. Briefs. Korseberg, Lene Kirstine; Eide, Thea; Frølich, Nicoline; (2021) Kontinuitet fremfor innovasjon. Valg av faglig organisering ved fusjonerte institusjoner. Briefs.