Tronsmo, EliSki-Berg, VeronicaDrange, Christina VogstedVaidya, Rujuta ShailendraMark, Michael Spjelkavik(2025)Forsknings- og innovasjonsvirkemidler som fremmer bærekraft. Tiltak og virkemidler som fremmer kunnskap om bærekraft og bærekraftige løsninger.NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning. NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning. Rapport.
Ski-Berg, Veronica(2025)Institutional politics in higher music education: the case of CEMPE.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2025)Kjønnsbalanse, mangfold og inkludering i norsk forskning.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)Change—lifeline or accessory? Institutional politics in Nordic higher music education.Vitenskapelig foredrag.
Karlsen, SidselSki-Berg, VeronicaStabell, Ellen Mikalsen(2024)CEMPE 10 years – what has changed?.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)Hvordan skaper vi inkluderende likestilling? Kompetansesenteret BalanseHub.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)BalanseHub: gender balance, diversity and inclusion in academic careers in Norway.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, VeronicaStabell, Ellen MikalsenKarlsen, Sidsel(2023)‘Free to lead?’ An inquiry into the role of academic freedom during change processes in Nordic higher music education.Vitenskapelig foredrag.
Karlsen, SidselSki-Berg, VeronicaStabell, Ellen Mikalsen(2023)10 years of CEMPE – how has change been initiated, enabled and negotiated.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2022)Keynote: ‘Liten? Jeg? Langtifra’ – Makt som medspiller i samtidens høyere musikkutdanning.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2022)‘Are we acting?’ Chasing institutional legitimacy in higher music education institutions.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2022)Consequences of institutionalising the voices of music performance students: A comparative case study.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2021)Reframing musical assessment: How individualised study programmes are confronting the question of quality in higher music education.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2017)The Interdisciplinary Music Student: Negotiating Identities in Higher Music Education.Vitenskapelig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2017)The Interdisciplinary Musician: Negotiating Identities in Higher Music Education.Universitetet i Oslo. Universitetet i Oslo. Mastergradsoppgave.
Olsen, Dorothy SutherlandIngeborgrud, LinaSki-Berg, Veronica(2025)Hvordan ser Innlandet ut i 2060?.Annet.
Ingeborgrud, LinaKoch, Per M.Ski-Berg, Veronica(2024)Framtidslaboratorium om den trebaserte byggebransjen i Norge i 2060.Annet.
Ski-Berg, Veronica(2025)BalanseHub: senter x nettverk.Faglig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)Strategisk forhandling av rasjonaliserte myter i
høyere musikkutdanning?.Faglig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)‘The map is not the territory’: Navigating institutional change in higher music education.Faglig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)Navigating institutional change in higher music education.Faglig foredrag.
Ski-Berg, Veronica(2024)Podcasting for a sustainable higher music education: Expanding pathways with new professional roles and audiences (Pekka kucha).Faglig foredrag.
Ski-Berg, VeronicaIngeborgrud, LinaForsberg, Ellen-MarieStrøm-Andersen, NhatHaugen, Anne-GreteSørlie, Hege(2024)RRI collaborations with businesses and researchers for a sustainable future.Faglig foredrag.